8 Kasım 2013 Cuma

Alaçatıspor'un Golcü İsmi "Murat Şahin" ile konuştuk

Uzun zamandır röportaj bölümünü yapmaya çalışıyorduk ve şimdi başlıyoruz.Hedef her hafta başka bir futbolcumuza ulaşmak.

-RÖPORTAJ BÖLÜMÜMÜZE İLK OLARAK ALAÇATISPOR'A BU SENE KATILAN VE 6 MAÇTA ATTIĞI 7 GOLLE TAKIMIMIZI SIRTLAYAN MURAT ŞAHİN İLE BAŞLIYORUZ.
-BİZE KENDİNDEN BAHSEDER MISIN ?

M.Şahin : 20.08.1986 Kütahya doğumluyum.Emekli bir babanın oğluyum,bir kardeşim var ve aynı zamanda 3 ay once nişanlandım.Hayatım Marmaris ve Muğla cevresinde gecti.Futbola G.E.L.İ Spor'da başladım.Alt yapı donemınde ufak bir Muğlaspor maceram da oldu.Daha sonra Marmarıs'te super amator takımı Marmarıs Esnafspor'da top oynama basladım.3-4 yıl burada oynadıktan sonra Marmarıs Bld. Spor'a transfer oldum.1 yıl orada oynadıktan sonra,geçen sezon basında Tekırdagspor ıle anlastım fakat sezon basında gecırdıgım sakatlıktan dolayı amelıyat oldum ve bırakmak zorunda kaldım.Ocak ayından Marmarıs'in Super amator takımı İçmeler Bld.Spor ile anlastım ve bu sezon bası ışte yenı takımım Alacatı Spor'dayım.

-ALAÇATI'YA GELİŞ HİKAYENİ ANLATIR MISIN VE BEKLENTİLERİN NELERDİR ?

M.Şahin : Alaçatı'ya şuan ki hocamız Zafer Çağın'ın aracılığı ile geldım.Beklentılerım öncelikle kulübün menfaatleri doğrultusunda başarı yakalamaktır.Buraya bir amac uğruna geldık.Bu takımı sampiyon yapıp bır üst lige cıkarıp başarının devam etmesini istiyorum.İnşallah burada takıma,yönetime taraftarımıza kendimi sevdirip uzun yıllar Alaçatı'da futbol oynamayı cok isterım.

GELMEDEN ÖNCE ALAÇATI ve ALAÇATI SPOR KULÜBÜ HAKKINDA NELER BİLİYORDUN ?

M.Şahin : Alaçatı'yı ünlülerin adresi ve sörfün başkenti olarak televizyondan bılıyordum. Kulüp olarak bildiğim tek sey ise çılgın bır taraftarı olduğuydu.

ÇEŞME DERBİSİ HAKKINDA BİLGİN VAR MI ? TARAFTARLARIMIZ BU MAÇA ÇOK ÖNEM VERİYOR.

M.Şahin : Ceşme maçları Galatasaray-Fenerbahce derbisini aratmayacak nitelikte oluyormuş. Bende bunu sezonun ilk maçında yaşadım.Taraftar bu maça haftalar öncesinden özenle hazırlanıyor.

2 SENE ÖNCE DÜŞTÜĞÜMÜZ SÜPER AMATÖRE BU SENE ÇIKMAK İSTİYORUZ. SENİN DÜŞÜNCEN NEDİR ? ŞANSIMIZI NASIL GÖRÜYORSUN VE TARAFTARLARIMIZA NE SÖYLEMEK İSTERSİN?

M.Şahin : Bu sene bu takımı super amatöre çıkarmak için varımızı yoğumuzu vereceğiz ve süper amatöre cıkaracağız.Taraftarımızdan tek ıstediğim ise bizden desteklerini esirgemesinler,her zaman yanımızda olsunlar.

Zaman ayırdığın için teşekkürler Murat, size inanıyoruz.

M.Şahin : Ben teşekkür ederim.İyi çalışmalar